Pazartesi 12.11.2018 18:28
Son Güncelleme: Pazartesi 12.11.2018 18:59

“Şirketler yıldız çalışanlarını neden kaybeder?”

Kurumsal iletişim yöneticiliği ve insan kaynakları yönetimi alanlarında çalışan, yirmi yıllık tecrübesi olan yazar Canan Duman’ın “Şirketler Yıldız Çalışanlarını Neden Kaybeder?” adlı kitabı, Kanon Kitap etiketiyle yayımlandı.

"Yıldız çalışanların üzerine düşünülsün, önemi fark edilsin diye" yazılan bir kitap "Şirketler Yıldız Çalışanlarını Neden Kaybeder?"

Yirmi yıllık tecrübesi olan yazar Canan Duman'ın "Şirketler Yıldız Çalışanlarını Neden Kaybeder?" adlı kitabı, Kanon Kitap etiketiyle yayımlandı.

KUŞAKLARIN ÇATIŞMASINDAN DOĞAN SİNERJİ

İş yapma biçiminin hem dijital dönüşümle hem de işbaşına gelen Y ve Z kuşaklarının alışkanlıklarıyla kökten bir başkalaşım yaşadığını vurgulayan yazar, kuşakların çatışmasından nasıl sinerji yaratılabileceğine kafa yorarken, mevcut sistemin açmazlarını da insan kaynaklarının sevk ve idaresi özelinde büyük bir olgunluk ve tecrübe ile değerlendiriyor.

"Şirketler Yıldız Çalışanlarını Neden Kaybeder?" kitabı işverenden çalışana her kademedeki profesyonelin, iş hayatına atılmaya hazırlanan genç kuşak adayların, iş hayatında değer yaratmak ve bu değeri doğru yollarla kollamak için neler yapması ve neler yapmaması gerektiğini geniş bir perspektiften anlatan bir tecrübe aktarımı, bir başucu kılavuzu olarak tanımlanabilir.

İş dünyasının değişim hızını kavramak ve buna adapte olmak için zaman çok dar. Canan Duman, önemli bir alanda farkındalık yaratmak için adeta bir kısa yol sunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.