Cuma 17.01.2020 08:51
Son Güncelleme: Cuma 17.01.2020 08:55

Son Dakika Haberi: At eti tespit edilen iki işletme hala satışa devam ediyor! ‘Kasapla davalık oldum’

Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından geçtiğimiz gün son dakika olarak yayınlanan tağşiş ve taklit listesinde 229 firmaya ait 386 parti üründe insan sağlığını tehlikeye atan kanatlı, tek tırnaklı, domuz ve at etine kadar karışımlar katıldığı tespit edildi. O listede etlerinde at eti çıkan İstanbul’daki 2 işletme hala satışlarına devam ediyorlar. Börek salonunun işletmecisi ‘Kasapla davalık oldum’ derken, diğer işletme ise eski sahibini arıyor…

Tarım ve Orman Bakanlığı, gıda güvenilirliğinin sağlanması, gıdalarda taklit ve tağşişin önlenmesi amacıyla yapılan denetimler kapsamında 2020 yılının ilk tağşiş ve taklit listesini yayımladı. Listede halk sağlığını tehlikeye atan 229 firmaya ait 386 parti ürün ile markalar yer aldı. Listede gıda ürünlerinde ölüme sebebiyet veren cinsel gücü artırıcı 'sildenafil ve sibutramin' maddelerine rastlandı. Ayrıca et ürünlerine kanatlı, tek tırnaklı, domuz ve at etine kadar karışımlar katıldığı tespit edildi. O listede etlerinde at eti çıkan İstanbul'daki 2 işletme de vardı.

'Komplo, kumpas olabilir'

Milliyet'in haberine göre, Tuzla'da geçtiğimiz yıl haziran ayında kıymalı çiğ böreğin harcında at eti bulunan Deniz Börek Salonu, satışlarına devam ediyor. İşletmenin gıda ürününde at eti tespit edildiği o bölgedeki bütün herkes tarafından biliniyor. Pide salonuna gelen müşteriler, "Kıymayı aldığınız yer de mi sıkıntı var" diye sorduktan sonra alışverişlerine devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.