Salı 17.11.2020 08:51
Son Güncelleme: Salı 17.11.2020 08:54

Son dakika haberi: Corona virüs yeniden mutasyona uğradı! Yeni corona belirtileri ortaya çıktı (Koku kaybı varsa...)

Corona virüs belirtileri konusunda son dakika haberleri peş peşe geliyor. Özellikle son aylarda artan vaka sayısı sonrasında yeni gelişmeler yaşanıyor. Hem Türkiye'de hem de Avrupa'da son dönemde corona virüs vaka sayısı arttı. Özellikle Ekim ve Kasım ayında dünya genelinde artan covid-19 salgınında koku alma probleminin, ateş ve öksürüğe göre daha ciddi bir belirti olduğu ifade edildi. Ülkemizde de vaka sayısı 2.500'lerin üstüne çıktı, corona virüs hastalığına yakalananlar son dönemde ateş ve öksürük geçse de koku ve tad kaybının devam ettiğini belirtiyor. İşte son dakika haberinin tüm detayları...

Çin'de ortaya çıkan corona virüsün mutasyona uğradığı, bulaşma riskinin daha da tırmandığı son dakika bilgisi olarak paylaşıldı. Corona virüs belirtileri arasında en çok görülenlerden biri de koku kaybı olarak dikkat çekiyor. İngiltere'de yapılan bir araştırmaya göre ateş ve öksürüğe göre koku ile tad alma probleminin kayda değer bir semptom olduğu ortaya çıkarıldı. Hatırlanacağı gibi tad ve koku alma sorunu Mayıs ayında corona virüs belirtileri arasına girmişti. Bu da virüsün mutasyona uğradığına kanıt olarak gösterildi.

SON DAKİKA HABERİ: TAD VE KOKU ALMANIN ATEŞ VE ÖKSÜRÜĞE GÖRE DAHA BÜYÜK CORONA BELİRTİSİ OLDUĞU ORTAYA ÇIKTI!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.