Cuma 30.11.2018 19:23
Son Güncelleme: Cumartesi 01.12.2018 08:02

Sosyal medyada nasıl fenomen olunur?

INFLOW Kurucu Ortağı Afşın Avcı, A Para’da yayınlanan Tatil Planı programının canlı yayın konuğu oldu, sosyal medyada nasıl fenomen olunabileceğine dair ipuçlarını paylaştı.

Sosyal medyada özgün içerik üretmenin öneminin altını çizen INFLOW Kurucu Ortağı Afşın Avcı, şunları söyledi:
"Bu bizim en çok aldığımız soru, 'Nasıl fenomen olurum?'. Bunun formülünü ne yazık ki veremiyoruz, çünkü bunun bir formülü yok. Ama şunu söyleyebiliyoruz, orijinal ve özgün içerik, en önemli konu bu.

Sosyal medyada nasıl fenomen olunur?

Sosyal medyada ünlenmiş mesela en ünlü fenomenlerden biri olan çift, bizim 2017 Nisan etkinliğimize gelmişti. O çift tüm dünyayı, elini arkasına uzatarak 'beni takip et' hareketi ile geziyorlar ve böyle bir hareket başlatmışlardı. Bu çok özgün ve çok güçlü bir içerik ve bu şekilde devam ediyor. Fenomenlerin de o sürdürülebilirliği yakalamak için özgün ve orijinal içerik üretmeleri gerekiyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.