Salı 15.07.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 15.07.2015

Soygun saati

ABD'li işadamı, İstanbul'a geldi. Lüks bir otele yerleşti. Hamam keyfinden sonra şifreli dolabından Rolex marka pırlantalı saatinin çalındığını fark etti. Soluğu savcılıkta alarak hırsızların bulunmasını istedi

Amerikalı işadamı, İstanbul'da konakladığı lüks otelde Rolex marka pırlantalı saatinin çalındığını iddia etti. ABD vatandaşı Riadh Wadie Habboush, 25 Nisan 2015'te tatil için İstanbul'a geldi. Singapur merkezli olan İstanbul'un en lüks otelini tercih etti. Otelde kalan Habboush, hamam keyfi yapmak istedi. Kuaförün ardından SPA bölümüne geçti. Soyunma odasındaki şifre ile açılan dolaba, telefonunu ve pırlantalı Rolex marka saatini koyduktan sonra dolabı kilitledi. Otel çalışanlarından F.D. ise Habboush'a hamam bölümüne götürmek için eşlik etti. Bir ara Habboush'un yanından ayrılan F.D., 10 dakika sonra yeniden hamam bölümüne gitti.

SORUŞTURMA AÇILDI

1.5 saat sonra hamamdan çıkan Habboush, dolaba kilitlediği saatinin çalındığını fark etti. Otel çalışanından şüphelendi. Güvenlik kameralarının izlenmesini talep etti. Genel müdür ise durumu, otelin Kanada'da bulunan sigorta şirketine bildirdiklerini ve yetkililerin sorunu çözeceklerini söyleyerek, biraz zaman istedi. Habboush ise aradan 1 ay geçmesine rağmen otel yetkililerinden bir cevap alamayınca savcılığa gitti. Suç duyurusunda bulunan ABD'li işadamı, saatini çalanların cezalandırılmasını istedi. Savcılık ise olayla ilgili soruşturma başlattı.
KAYNAK: TAKVİM

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.