Pazar 23.08.2009

Suçluların korkulu rüyası 'güven timleri'

Yeni emniyet müdürü Çapkın'ın kurduğu "güven timleri" 10-20 Ağustos tarihleri arasında 274 olayda 375 kişiyi yakaladı, bunlardan 63'ü tutuklandı

İSTANBUL
Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı 'Güven Timleri' 10-20 Ağustos tarihleri arasında müdahale ettikleri 274 olayı aydınlattı. Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın tarafından kurulan ve suç oranı yüksek ilçelerde göreve başlayan Güven Timleri, kısa süre içinde suçluların korkulu rüyası haline geldi. Çapkın'ın zıpkın ekipleri olarak görülen güven timleri 10 günde 274 olaya müdahale etti. Suçüstü olaylarda 375 kişi yakalanırken, bu şahıslardan 63 kişi çıkarıldıkları mahkemede tutuklanarak cezaevine gönderildi.
UYUŞTURUCUYA AMAN YOK

Güven timlerinin müdahale ettiği suçların başında gelen uyuşturucu madde satışıyla ilgili 156 kişi gözaltına alınırken, bu kişilerin üzerlerinde ve bulundukları yerlerde yapılan aramalarda 3 kilogramın üzerinde esrar, 265 adet uyuşturucu hap, 28 gram kokain ve 25 gram eroin ele geçirildi. Timler ayrıca, 15 işyeri hırsızlığı, 2 oto hırsızlığı, 13 dolandırıcılık, 9 kapkaç ve 11 yankesicilik olayıyla ilgili 219 kişiyi suçüstü yakaladı. Yakalanan şahıslarla birlikte, ziynet eşyaları, elektronik eşyalar, tabanca, kuru sıkı tabanca, döviz ve nakit paralar ele geçirildi.
SİMİTÇİ, KAHVECİ, GAZOZCU!..
Genç, deneyimli polislerden oluşturulan ve İstanbul'un suç oranı yüksek ilçelerinde göreve başlayan "güven timleri" kılıktan kılığa giriyor, suçlulara aman vermiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.