Giriş Tarihi: 25.11.2010

Süper Loto'da sihirli rakamlar

Süper Loto çılgınlığında son dönemece girildi. Dün itibariyle ikramiye 14 milyon 775 bin TL'ye yükseldi. Bu akşamki çekilişe saatler kaldı, heyecan dorukta. Her kolonda yer alan 54 numaradan 6 rakamı "tutturma" üzerine kurulu Süper Loto'da en çok ve en az çıkan numaraların istatistiği de var. Bu istatistikler, meraklılar için altın ipuçları niteliğinde. SABAH da hayallerinin çıtasını yükseltenlere, 2007'den bu yana oynanan Süper Loto'daki sihirli rakamların tüyolarını hazırladı. Bugüne kadar en çok şans dağıtan rakamlar 30 ve 35. Bunlar, tam 7'şer kez küreden çıktı. 12, 31 ve 37 numaraları ise 6'şar kez çekildi. Buna karşın 4, 6, 25, 34 ve 38 numaraları sadece 1 kez şans verdi. İşte 54 rakamın çekiliş istatiği:
01- 5 kez, 02- 3 kez, 03- 1 kez, 04- 1 kez, 05- 1 kez, 06- 1 kez, 07- 3 kez, 08- 4 kez, 09- 5 kez, 10- 2 kez, 11- 3 kez, 12- 6 kez , 13- 2 kez, 14- 2 kez, 15- 4 kez, 16- 4 kez, 17- 4 kez, 18- 4 kez, 19- 4 kez, 20- 3 kez, 21- 4 kez, 22- 4 kez , 23- 2 kez, 24- 5 kez, 25- 1 kez, 26- 3 kez, 27- 3 kez, 28- 4 kez , 29- 4 kez, 30- 7 kez, 31- 6 kez, 32- 5 kez, 33- 2 kez, 34- 1 kez, 35- 7 kez, 36- 5 kez, 37- 6 kez, 38- 1 kez, 39- 4 kez, 40- 5 kez , 41- 2 kez, 42- 2 kez, 43- 4 kez, 44- 2 kez, 45- 3 kez, 46- 5 kez, 47- 3 kez, 48- 2 kez, 49- 4 kez, 50- 3 kez, 51- 2 kez, 52- 2 kez, 53- 3 kez, 54- 3 kez.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.