Cumartesi 30.09.2018
Son Güncelleme: Pazar 30.09.2018

Teknofest ilk yılda dünya 2’ncisi

Birincisi düzenlenen TEKNOFEST, günlük 137 bin ortalama ziyaretçi sayısıyla, dünyanın en büyük ikinci havacılık etkinliği olmayı başardı

Türkiye Teknoloji Takımı (T3) Vakfı öncülüğünde ve Turkuvaz Medya Grubu'nun sponsorluğunda düzenlenen TEKNOFEST İstanbul Havacılık, Uzay ve Teknoloji Festivali, günlük katılım sayılarına göre dünyanın en büyük ikinci havacılık etkinliği olmayı başardı. Türkiye'nin millî teknoloji üreten bir topluma dönüşmesi için farkındalık oluşturma hedefiyle 20-23 Eylül tarihlerinde İstanbul Yeni Havalimanı'nda birincisi düzenlenen TEKNOFEST, 4 gün boyunca 7'den 77'ye 550 binin üzerinde ziyaretçiyi ağırlamıştı.


TOPLAM 55 BİN KİŞİ GELDİ
T3 Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Bayraktar, sosyal medya hesabından dünyadaki diğer havacılık etkinliklerine katılım sayılarını yayınlayarak TEKNOFEST'in ilk yılında günlük katılım sayılarına göre dünyanın en büyük ikinci havacılık etkinliği olmayı başardığını açıkladı. Buna göre; İngiltere'de düzenlenen 'Bournemouth Air Festival 2018' 1 milyonu aşan ziyaretçi sayısı ile birinci, TEKNOFEST günlük ortalama 137 bin, toplamda 550 bin ziyaretçi sayısı ile ikinci, ABD'de düzenlenen 'EAA AirVenture Oshkosh' ise 600 bin ziyaretçi sayısı ile 3'üncü sırada yer aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.