Giriş Tarihi: 21.10.2012

Topbaş: Görünmeyen köprü yapamayız

Yapımı süren Haliç Metro Köprüsü ile ilgili eleştirilere yanıt veren Büyükşehir Belediye Başkanı Topbaş "Köprüye 360 dereceden bakmamız lazım. Görünmez köprü yapma imkânımız yok "dedi

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, Haliç Metro Geçiş Köprüsü'nün 2013 yılında tamamlanacağını söyleyerek, "Köprüye 360 dereceden bakmamız gerekir. Görünmez köprü yapma imkanımız yok, laf olsun torba dolsun diye eleştiri yapılmaz" dedi. Topbaş dün Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanı Fatma Şahin'in Miniatürk'te AK Partili kadınlarla yaptığı kahvaltılı toplantıya katıldı. Başkan Kadir Topbaş toplantı sonrasında Haliç metro geçiş köprüsü ile ilgili eleştirilere cevap verdi. Topbaş, bu konuda şunları söyledi: "18 yıllık serüvende Haliç metro geçiş köprüsünün inşaatı ile ilgili çok farklı iddialar ortaya atıldı. Üzüntüm konuyu bilmeyenlerin özellikle teknik konuları bilmedikleri halde üzerinde yorum yapmalarıdır. Bu duruma üzüldüğümü belirtmek istiyorum. Metronun Süleymaniye'yi etkilediği ifade ediliyor. Köprüye 360 dereceden bakmamız gerekir. Tek noktadan baktığımız zaman göreceğimiz manzara farklı, ama 360 dereceden baktığınız zaman çok farklı olacaktır."
"18 YILLIK SERÜVEN"
Topbaş konuşmasının son bölümünde köprü maketinin 18 yıllık bir serüveni anlattığını belirterek ortaya atılan iddiaların gerçeği yansıtmadığını söyledi. Haliç metro geçiş köprüsü tamamlandığında günde 1 milyon kişinin yeni hizmetten yararlanacağı bildirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.