Çarşamba 25.07.2012 17:36

Trafik çilesi arabalı vapuru da vurdu

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde devam eden bakım çalışmaları nedeniyle trafikten kaçmak isteyen sürücüler, arabalı vapur iskelelerine akın edince uzun süre kuyrukta bekledi.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ndeki bakım çalışmalarında dün gece itibariyle 3. şeridin de trafiğe kapatılmasıyla İstanbul trafiği olumsuz etkilenmeye devam ediyor. Her iki köprüde oluşan yoğun trafik nedeniyle karşıya geçmek isteyen sürücüler arabalı vapura yönelince Harem ve Sirkeci'deki iskelelerde uzun araç kuyrukları oluştu. Harem sahil girişinden iskeleye kadar olan yaklaşık 1 kilometrelik yolu ortalama 1 saatte gelen sürücüler isyan etti. Tuzla'dan geldiğini belirten bir sürücü, 'Otobandan kaçtım buraya geldim. Tuzla'dan geliyorum lanet olsun. İstanbullu olduğuma pişman oldum. 4 saatte geldim. Aşağı yukarı 1 kilometreyi 1,5 saatte geldim, bıktım' diyerek duruma isyan etti.

Mahmut Uludoğan isimli sürücü ise, Ramazan kolisi götürmek için karşıya geçmesi gerektiğini belirterek, 'Yazık günah değil mi bu insanın haline. Yazık günah değil mi bu kadar benzine. Saat 11.00'de Esatpaşa'dan yola çıktık. 3 saatte olmuş. 3 saatte Esatpaşa'dan buraya geldik. Yaktığım benzin desen cabası. Götürdüğüm Ramazan kumpanyası, alacağım bin TL para. Yaktığım benzin 150-200 TL. 1,5 saattir de burada kuyruktayız. Burayı da her zaman kullanmıyoruz. Bir kere geldik, o da trafiğe takıldık. Vallahi yazık günah. Biraz insanlara acısınlar. Ömrümüzün yarısı yollarda geçiyor' dedi.

Aracının içinden çıkarak yiyecek almaya gittiğini belirten bir başka yolcuysa, 'Yaklaşık 2 saattir şuradan şuraya gelemedik. Acıktık arabanın içinde. Yiyecek bir şeyler alacağım ama herhalde vapura binene kadar 1 saat daha geçer. Bu çekilecek çile değil yani. Korkunç bir şey. Zaten iki köprü bitmiş vaziyette. İnternetten öğrendik, hadi dedik Harem'den gidelim. Burası oradan kötü çıktı, şimdi bin pişman olduk. Bu şehirde yaşanmaz' diyerek yaşadığı sıkıntıyı dile getirdi.

Öte yandan, Sirkeci'deki iskeleye gitmek isteyen sürücüler de uzun süre kuyrukta bekledi. Sahil Kenedy Caddesi'nde uzun araç kuyrukları oluştu. Saatlerce kuyrukta beklemek zorunda kalan sürücüler, sıcak havada yolda kaldıklarını belirterek, sorunun bir an önce çözülmesini istedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.