Giriş Tarihi: 17.6.2009

Türk tasarımına Financial Times ilgisi

The Financial Times'a tam sayfalık yazı ile konu olan İstanbul Design Weekend, 350'nin üzerinde tasarımla yarın başlıyor

İstanbul'daki Dream Design Factory (dDf) ve İtalya'daki Design Partners ortaklığında yarın akşam açılacak İstanbul Design Weekend 2009 etkinliği, dünyaca tanınmış yayın organı The Financial Times'ın ilgisini çekti.
18 ve 21 Haziran arasında Taksim, Beyoğlu, Galata, Şişli, Nişantaşı, Akaretler, Etiler-Levent-Sahil ve Haliç'te yapılacak olan etkinlik, gazeteye 'Young Turks' (Genç Türkler) başlığıyla konu oldu.
Özel açılışı, bu akşam Hasköy'deki DesignLibrary (Tasarım Kütüphanesi) içinde yer alan Eski Şapka Fabrikası'nda yapılacak girişim, birbirinden yaratıcı tasarımları bir araya taşıyacak. Etkinliklere kapısını açan DesignLibrary, dünyanın üçüncü, Türkiye'nin ise ilk tasarım kütüphanesi olma özelliğini taşıyor.

AKDENİZ İÇİN YARIŞMA

Etkinliğe 60'a yakın yerli ve yabancı katılımcı firma ve tasarımcının 70'in üzerinde noktada, 350'nin üzerinde eserle katılımı bekleniyor. Geçmiş ve Gelecek Arasında Akdeniz Tasarımı ana teması ile iki bölümde ele alınacak girişimde, katılımcı mekânlar çeşitli vitrin, enstalasyon ve yeni ürünlerini ziyaretçilere tanıtacak.
İstanbul Design Weekend, yarın Tasarım Tarihi Profesörü Vanni Pasca imzası ile palermodesign.it tarafından düzenlenen Akdeniz Tasarımı temalı yarışmanın ödül töreni ile devam edecek.
Girişimin Cuma günü İstanbul Moda Akademisi'nde verilecek konferans programında ise uluslararası ve yerli tasarımcılar ve uzmanlar buluşacak.
Etkinlikte, Michalengelo Pistoletto'ya ait Deniz ve Kara Arasında ile OOPS! ve Barbarlight adlı sergiler de olacak. Etkinlik 20 Haziran günü ise Beyoğlu'nda düzenlenecek etkinliklerde İstanbulluları ağırlayacak. Bilgi: www.idw-designweekend. com

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.