Giriş Tarihi: 3.10.2016

Türkiye’nin tercihi aHaber

Milletin sesine duyarlı, doğru habercilikten vazgeçmeyen aHaber zirveden inmiyor. aHaber, eylül ayıyla birlikte 23. kez Türkiye’nin en çok izlenen haber kanalı oldu

aHaber uzun soluklu başarısını sürdürüyor. Kantar Media'nın eylül ayı verilerine göre Tüm Kişiler Tüm Gün, Tüm Gün +20 ABC1, Tüm Gün M +20 ve Tüm Gün F+20 kategorilerinde rakiplerini geride bırakarak birinci olan aHaber zirvedeki yerini korudu. Eylül ayıyla birlikte, 23'üncü kez Türkiye'nin en çok izlenen haber kanalı olma başarısını gösteren kanal, bu başarısıyla milletin tercihini bir kez daha gösterdi. Milletin sesine duyarlı, milli iradenin yanında, doğru habercilikten vazgeçmeyen, "Haber nerede ise biz oradayız" ilkesini benimseyen aHaber, Türkiye'nin ve dünyanın dört bir yanından en sıcak gelişmeleri 24 saate varan canlı yayın maratonuyla ekranlara taşıyor. Yeni yayın döneminde de deneyimli kadrosu, geniş muhabir ağı ve konunun uzmanı, gündemin önemli isimlerini konuk eden programlarıyla aHaber, milletin aradığı haber kanalı olmaya devam edecek.
AHABER RADYO DA BİRİNCİ
aHaber'in reyting başarısının yanı sıra aHaber Radyo da, Türkiye'nin ağustos ayındaki radyo tercihi oldu. Nielsen Company Türkiye tarafından yürütülen Radyo Dinleyici Ölçüm Araştırması verilerine göre ağustos ayında en çok dinlenen radyo olan aHaber Radyo, her an her yerde haberin sesiydi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.