Giriş Tarihi: 11.9.2023

Türkiye’yi sevince boğan 1 milyon TL

Atv'nin ve dünyanın en çok kazandıran yarışma programlarından "Kim Milyoner Olmak İster" dün gece de Türkiye'yi ekranlara kilitledi. Kenan İmirzalıoğlu'nun sunduğu yarışmaya önceki bölümde katılan ve sempatik tavırlarıyla dikkat çeken 24 yaşındaki Rabia Birsen Güvercin, adeta "Kim Milyoner Olmak İster"e damga vurdu. Geçen yıl Kurban Bayramı'nda geçirdiği talihsiz bir kazayla sağ kolunu kıyma makinesine kaptıran ve bu nedenle protez kullanan Güvercin'in hayat hikayesi de en az yarışmadaki başarısı kadar takdir topladı. Gazi Üniversitesi Biyoloji Bölümü'nden bu yıl mezun olan Güvercin, yarışmada çok başarılı bir performans sergiledi. İlk bölümde 400 bin TL değerindeki soruyu bilme başarısını gösteren Güvercin dün gece ise 1 milyon TL büyük ikramiyenin olduğu 12'nci soruyu da açtırmayı başardı.

"Türkiye'deki 81 ilin adında bu dört harften hangisi, diğer üçünden daha az bulunur" sorusuna, 'b' şıkkındaki 'v' harfini seçerek doğru cevap veren Güvercin, böylece 1 milyon TL'nin sahibi oldu. Bu sırada büyük mutluluk yaşayan Güvercin'i tebrik eden İmirzalıoğlu da "Harikasın" diyerek alnından öptü.
Aslen Konyalı olan ve Ankara'da yaşayan Güvercin, ikramiyeyi, kolunun estetik ameliyatı için kullanacağını aktardı. Aynı zamanda biyonik kol almak isteyen bir kişiye de destek olmak istiyor.
Yarışmada bugüne kadar 1 milyon TL'lik soru 6 defa açıldı. Güvercin, Arda Ayten'in ardından büyük ikramiyeyi kazanmayı başaran ikinci yarışmacı oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.