Giriş Tarihi: 20.7.2022 20:36 Son Güncelleme: 1.9.2022 14:44

ÜNİVERSİTE TABAN PUANLARI 2 - 4 YILLIK BÖLÜMLER YÖK ATLAS İLE ÖĞREN: 2022 YKS üniversite taban puanları, başarı sıralaması ve kontenjanları: TYT - AYT BÖLÜMLERİ KONTENJANLARI

Üniversite taban puanları YKS tercih kılavuzu yayımlanması ile birlikte sıklıkla aratılmaya başlandı. YKS sonuçları açıklanmasıyla birlikte ülkenin bütün gündemi üniversite tercihleri oldu. Üniversitelerin taban puanları, kontenjanları ve başarı sıralamaları belli oldu mu sorusunu öğrenciler soruyor. 2021 2 ve 4 yıllık üniversite taban puanları YKS’nin AYT, TYT ve YDT sınavlarına girmiş öğrenciler için iyi bir kaynak rehber olacak. Tercihlerde Sözel, eşit ağırlık, yabancı dil ve sayısal bölümler yer alıyor. Adaylar girdikleri sınavlara göre üniversite tercihlerini yapacaklar. ÖSYM kılavuzu ile şimdi öğrenciler 2022 YKS tercihlerini bekliyor. YÖK ATLAS, öğrencilerin bu konuda en büyük yardımcılarından biri. İşte üniversite taban puanları 2022 ve kontenjanları!

Üniversite taban puanları açıklandı! Milyonlarca genç YKS sonuçlarının açıklanmasından sonra üniversite tercihleri için kolları sıvadı. ÖSYM ATLAS üzerinden 2021 üniversite taban puanlarına sürekli bakan öğrenciler, Böylece 2022 taban puanları, kontenjanları ve başarı sıralamalarını da öğrenebilecek. TYT, AYT ve YDT ile 2 ve 4 yıllık sözel, sayısal, yabancı dil ve eşit ağırlık bölümleri taban puanları öğrenciler tarafından tercih edilecek. İşte 2022 üniversite taban puanları!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.