Çarşamba 18.04.2012 10:47
Son Güncelleme: Çarşamba 18.04.2012 11:47

Ünlü modacının ahlaksız kreasyonu

Geçen ay çökertilen fuhuş çetesinin şifreleri çözüldü. Hangi kadın, hangi müşteriye hangi tarihte gitti... 8 ay iz süren polisin teknik takiple elde ettiği görüntüler ortaya çıktı.

Uluslararası insan kaçakçılığı yaptıkları ve fuhuşa yer temin ettikleri iddia edilen Ramazzo lakaplı modacı Ramaz Shamanaurı'nın liderliğini yaptığı şebeke 8 aylık takipten sonra deşifre edilmişti.
Podyum ve sonrası fuhuş görüşmelerini kameraya alan polis, yaptığı uzun süreli takip sonrasında şebekenin fuhuş şifrelerini de çözdü. Erkek müşterilerinin 'havyar' kadınları ise güzellik derecelerine göre pırlanta, zümrüt, inci, yakut olarak kodlayan fuhuş şebekesini 3 er kişilik özel ekiplerle takip etti.
Geçtiğimiz Mart ayında düzenlediği operasyon kapsamında toplam 11 kişiyi gözaltına alan polis, şebekenin fuhuş için 'kahve içmek' terimini kullandığını, elde ettikleri paralardan ise 'cd' ve 'emanet' diye bahsettiklerini de deşifre etti.
İddiaya göre Ukrayna'da modellik yapan bazı kızların bağlı oldukları ajansların web sayfasındaki fotoğrafları işadamlarına gösterilip seçilmeleri sağlanıyordu.

Tercihini yapan müşteri, beğendiği kızın uçak bileti ve diğer masraflarını karşılayarak şebeke ile anlaşıyordu. Daha sonra Türkiye'ye getirilen kızlar, düzmece bir podyumda yürütülüyor, lükse alıştırılıyor ve sonunda ihtiyaçları karşılığında erkeklere satılıyordu.

Kaynak: Akşam

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.