Salı 12.12.2017
Son Güncelleme: Salı 12.12.2017

Ünlü yönetmen evinde öldürüldü

Mustafa Kemal Uzun, evinde başına beyzbol sopasıyla vurulup bıçaklanarak öldürüldü. Uzun’un yönettiği bir dizide figüranlık yapan 19 yaşındaki O.A. tutuklandı

İstanbul Şile'de ünlü yönetmen Mustafa Kemal Uzun (58) başına beyzbol sopası vurularak ve bıçaklanarak öldürüldü. Uzun'u öldüren yönetmenliğini yaptığı bir dizide figüran olarak rol alan O.A. (19) çıktı. O.A. gözaltına alındı. Uzun'un atv'de yayımlanan Kanatsız Kuşlar dizisinin de yönetmenliğini yaptı. İstanbul Şile'de ünlü yönetmen Mustafa Kemal Uzun'un (58) öldürüldüğü ihbarı üzerine ekipler Çavuş Mahallesi'ndeki olay yerine gitti. Kapı kilitliydi, zile basıldı ancak açan cevap veren olmadı. Polis kapıyı kırarak içeri girdi. Uzun'un başı ezilmişti ve sırtında bir bıçak vardı. Cep telefonu ve cüzdanı alınmıştı ve otomobili de bahçede yoktu. Polis kamera görüntülerini inceledi ve görgü tanıklarını dinledi. Cinayeti O.A.'nın gerçekleştirdiği belirlendi. O.A. Beylikdüzü'nde gözaltına alındı. Üzerinden Uzun'un cep telefonu çıktı. Emniyette sorgulanan O.A. ifadesinde "Uzun'un yönetmenliğini yaptığı bir dizide figüran olarak rol aldım. Olay günü Mecidiyeköy'de bir kafede buluştuk, sonra Şile'ye gittik. Burada da bir kafeye oturduk, çay kahve içtik. Bir balık restoranına geçtik. Yemek yedik. Daha sonra Uzun'un evine gittik. Burada alkol aldık. Sohbet sırasında aramızda tartışma çıktı. Çok öfkelendim, bıçakladım, daha sonra da beyzbol sopasıyla başına vurdum. Cep telefonunu, cüzdanını ve otomobilini alarak Şile Taksi Durağı yakınlarına gittim. Burada aracı terk ederek taksiyle Altunizade Metrobüs Durağı'na geldim. Cüzdanını nereye attığını hatırlamıyorum" dedi.
'ROL SÖZÜNÜ TUTMADI'
Polise kendisi teslim olan zanlının "Bana başka projelerde rol sözü verdi. Ama bu sözünü tutmadı. Kavga bu yüzden başladı" dediği öğrenildi. 49 film ve dizinin yönetmenliğini yapan Uzun, ulusal ve uluslararası alanda 8 ödül almıştı.
KENDİSİ TESLİM OLDU
Şile'deki evinde cesedi bulunan Mustafa Kemal Uzun bugün Balıkesir Gönen'de toprağa verilecek. Öte yandan O.A.'nın cinayetten sonra polise teslim olduğu bildirildi.