Giriş Tarihi: 3.3.2010

Uzmanlar değerlendirdi

PSİKİYATR PROF. DR. NEVZAT TARHAN:
Zararlarını anlatsın
"ÖZELLİKLE genç kızların etkileneceğini düşünüyorum. Tarkan'ın gözaltındayken özel bir bölümde tutulması, alkışlanması özentiyi artırdı. Hayranlarından özür dilemesi olumlu ancak yetmez. Gördüğü zararları anlatmalı ki özenmeyi engellesin. Bu artık onun toplumsal sorumluluğu."
PSİKİYATR PROF. DR. SEDAT ÖZKAN:
Bunalımlı gençler özenir
"OKUYAN, bir hedefi olan, meslek sahibi olmaya çalışan gençlerde özenme daha az görülür. Ancak bunalımda, kimlik çatışması yaşayan gençler, hayran oldukları kişilerin suçlarını da taklit etmeye eğilimli olurlar. Bu davranışları tekrarlamak isterler." Sonuçlarının ciddi şekilde ortaya konması onları durdurabilir.
PSİKOLOG SİNEM DEMİR:
Yetişkinler bile etkilenir
"MADDE bağımlısı olmanın karizmatik sayıldığı dönemlerde uyuşturucu kullanımı daha yaygındı. Rock yıldızlarının uyuşturucudan öldüğü zamanlarda uyuşturucu kullanımının arttığı gözleniyordu. Kurt Cobain bu akımın son temsilcisiydi. Ünlülerin uyuşturucu kullanımı yalnızca ergenleri değil, yetişkinleri de etkiliyor."
PSİKİYATR DR. SABRİ YURDAKUL:
15-24 yaş arası dikkat etsin
"ÖZELLİKLE 15-24 yaş arasındaki gençleri özendirir. Çünkü sanatçılar onların idolleridir. Onların yaptıklarını taklit edebilirler. Sanatçıların giyimleri, davranışları, konuşmaları, arkadaş ilişkileri, sık sık partner değiştirmeleri, alkollü olarak televizyonlara çıkmaları, uyuşturucu ile yakalanmaları hayranlarını etkiler."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.