Cuma 15.01.2021 17:10
Son Güncelleme: Cuma 15.01.2021 17:10

Yağışlar baraj doluluk oranlarını arttırdı mı? İstanbul baraj doluluk oranları 15 Ocak 2021 son durum ne?

İstanbul’daki baraj doluluk oranlarının kritik seviyenin altına düşmesinin ardından il genelinde adeta kırmızı alarm verilmişti. Ocak ayında uzun süre yağışların gözlemlenmediği ve bahar havasını yaşayan şehirde geçtiğimiz gün etkisini göstermeye başlayan kar yağışıyla beraber milyonlarca İstanbullu bu durumun barajlardaki etkisini merak ediyor. Peki, 15 Ocak 2021 İstanbul’daki baraj doluluk oranlarında son durum ne? İstanbul’daki kar yağışı baraj doluluk oranını yükseltti mi? İşte tüm detaylar…

İstanbul baraj doluluk oranları, son dönemde milyonlarca vatandaşın gündemindeki yerini alıyor. Barajlardaki su seviyesinin son yılların en düşük düzeyine gelmesiyle beraber susuzluk tehlikesiyle karşı karşıya kalan şehirde yağışların başlamasıyla bu durumun barajlardaki etkisi merak ediliyor. Peki, İstanbul'daki baraj doluluk oranı yükseldi mi? İşte İstanbul barajlarındaki doluluk oranlarına ait son durum verileri…

15 OCAK 2021 İSTANBUL'DA BARAJ DOLULUK ORANLARI SON DURUM!

İSKİ tarafından yapılan son açıklamada; "13 Ocak 2021 tarihinde İstanbul'a verilen su miktarı: 2 milyon 615 bin metreküp 14 Ocak 2021 tarihi itibariyle içme suyu kaynaklarımızın doluluk oranı: yüzde 26.92" ifadeleri kullanılmıştı. Kar yağışının da etkisini göstermesiyle İstanbulluların gözü yeniden barajlardaki son duruma çevrildi…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.