Perşembe 24.12.2009
Son Güncelleme: Perşembe 24.12.2009

Yılbaşı öncesi yeni trend: Kişisel pul

PTT'nin "kişisel pul" uygulamasına ilgi büyük. 165 lira ödeyip pul bastıran 1 milyon 400 bin kişi içinde ünlü isimler de var

Zaman tünelinde yerlerini almak isteyen vatandaşlar, iş dünyasının önde gelen isimleri ve magazinin ünlüleri "kişisel pullarını" bastırıyor. PTT'nin 2005'te başlattığı kişisel pul projesi kapsamında ünlü popçu Tarkan'ın da pulu basıldı. Tarkan'ın pulu bir hayranı tarafından yaptırıldı. Fenerbahçe eski Başkanı Ali Şen, sanatçı Ahmet Şafak'ın pulları ise sevenlerince bastırıldı.

EN AZ 100 ADET

PTT, ünlü modacı Cemil İpekçi'nin fotoğrafını pul yapıp hediye etti. Yılmaz Ulusoy, Saffet Ulusoy, İnan Kıraç, Leyla Alaton'un pulları çalışanları tarafından bastırıldı. 2001'de cinayete kurban giden işadamı Üzeyir Garih'in anısına Alarko Holding de pul yaptırdı. Kişisel pul bastırmanın maliyeti 165 lira. Siparişte 100 adet zorunluluğu var. PTT Genel Müdürü Osman Tural, 1 milyon 400 bine yakın kişinin 'kişisel pul' bastırdığını söyledi.

DOĞU SÜRPRİZİ

Sevdiklerine sürpriz yapmak isteyen vatandaşların pul bastırabilmesi için nüfus cüzdanı fotokopisini yanında götürmesi gerekiyor. En çok kişisel pul talebinde bulunan iller arasında Diyarbakır ve Siirt sürpriz yaptı. Bu iller ilk 10'a girdi. İstanbul'un ilk sırayı aldığı listede Ankara, Trabzon, İzmir, Balıkesir, Samsun, Antalya ve Bolu bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.