Cumartesi 02.12.2017
Son Güncelleme: Cumartesi 02.12.2017

Yine zirvedeler

atv ve aHaber kasım ayında yine en çok izlenen kanallar oldu. Türk televizyon haberciliğinin zirvedeki kanalı aHaber 37 aydır birinciliği elden bırakmıyor

Kaliteden ödün vermeden zirvede kalan atv, en çok izlenen kanal olma unvanını taşımaya devam ediyor. Kantar Medya'dan alınan verilere göre, kasım ayında da yüksek izlenme oranlarına sahip olan atv birinciliğini bırakmadı. atv, yayımladığı dizi ve programlarıyla kasım ayında da 'Tüm Gün - Tüm Kişiler' ve 'Tüm Gün - 20+ABC1' kategorilerinde en çok izlenen kanal oldu. atv, ilgiyle takip edilen, sabah kuşağının reyting rekorları kıran ve milyonları ekrana kilitleyen programı Müge Anlı ile Tatlı Sert, 10 sezondur ekranda yer alan Esra Erol'da, gündemin nabzını tutan haber programları atv Ana Haber Bülteni, atv Gün Ortası, Kahvaltı Haberleri, atv'de Hafta Sonu ve Son Durak atv'nin 'marka' programları oldu. Dünyanın en çok kazandıran ve izlenen bilgi yarışması Kim Milyoner Olmak İster, samimi ve hoş sohbetiyle izleyenlerin gönlünü fetheden Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu'nun programları yine yoğun ilgi gördü. Türk televizyon haberciliğinin zirvedeki kanalı aHaber ise Kantar Media kasım ayı ölçümlerine göre yine birinci oldu. Kurulduğu günden bu yana 'milletin sesi' olmaya devam eden aHaber, izleyici kitlesine olan yükümlülüğünü; milletinin yanında duruşunun yanı sıra titiz ve özverili yayımlarıyla yerine getirerek, güvenilirliğini her geçen gün pekiştirmeye devam ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.