Salı 21.06.2022 01:38
Son Güncelleme: Salı 21.06.2022 01:38

YKS (TYT, AYT, YDT) puan ve sıralama hesaplama nasıl yapılır? | YKS 2022 PUAN - SIRALAMA HESAPLAMA ROBOTU

ÖSYM tarafından sınava ilişkin soru ve cevap anahtarının yayımlanmasıyla adaylar YKS puan hesaplama ekranı üzerinden hesaplamalara başladı. TYT, AYT ve YDT olmak üzere 3 ayrı oturumdan oluşan sınavda adaylar zorlu sorular karşısında 18-19 Haziran 2022 tarihlerinde adeta ter döktü. Şimdi ise istedikleri üniversiteye yerleşip yerleşmeyeceğini merak ederek “2022 YKS (TYT, AYT, YDT) puan ve sıralama hesaplama nasıl yapılır?” soruları yanıt aramaya başladı. Sınava ilişkin olarak bilindiği üzere bu yıl ilk kez baraj puanı olmayacak. Yerleştirmeler de buna göre yapılacak. Peki, 2022 Sayısal, Sözel, Eşitağırlık YKS (TYT, AYT, YDT) puan ve sıralama hesaplama nasıl yapılır? İşte tüm detaylar...

YKS puan ve sıralama hesaplama robotu bugün milyonlarca adayın gündemindeki yerini aldı. Adaylar yayınlanan sorularla beraber kendi cevaplarıyla ÖSYM'nin cevap anahtarını karşılaştırıyor. Böylece sonuçlardan önce alacakları puanları öğrenebilecekler. Bu noktada ise "2022 YKS (TYT, AYT, YDT) puan hesaplama nasıl yapılır?" soruları yanıt aramaya başladı. Sınavdaki yerleştirmelerde bilindiği üzere adayların puanlarından çok sıralaması ön plana çıkıyor. Peki, 2022 Sayısal, Sözel, Eşitağırlık YKS (TYT, AYT, YDT) puan ve sıralama hesaplama nasıl yapılır? İşte detaylar...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.