Giriş Tarihi: 19.7.2022 17:36 Son Güncelleme: 20.7.2022 08:42

ÖSYM ÜNİVERSİTE TABAN PUANLARI VE KONTENJANLARI AÇIKLADI: (Sözel, Sayısal, Eşit Ağırlık) 2 ve 4 yıllık YKS 2022 Üniversite taban - tavan puanları, başarı sıralaması ve kontenjanları tek tek açıklandı

YKS tercihleri başlamadan önce üniversite taban puanları aramaları sıklaştı. Yükseköğretim Kurumları Sınavı sonuçları akabinde 2 yıllık ve 4 yıllık YKS üniversite taban puanları, kontenjanları ve başarı sıralaması belli oldu mu, ne zaman açıklanacak sorusuna yanıt aranıyordu. Adaylar, tercih sürecinde ÖSYM'nin yayınladığı üniversite taban puanları, kontenjanları ve başarı sıralaması listesine göre tercihlerini bildirecek. Her yıl tercihlere kısa süre kala ÖSYM kılavuzu geliyor. Buna göre; YKS Üniversite taban puanları, başarı sıralaması ve kontenjanları açıklandı! İşte 2 ve 4 yıllık Sözel, Sayısal, Eşit Ağırlık Üniversite taban puanları

YKS Üniversite taban puanları ile ilgili sorgulamalar binlerce kişinin gündeminde yer alıyor. İyi bir üniversitenin hayalini kuran öğrenciler Üniversitelerin 2 yıllık TYT ve 4 yıllık AYT taban puanları ve başarı sıralaması YKS 2022 tercih kılavuzunu göz önünde bulunduracak. Adaylar 27 Temmuz itibariyle başlayacak tercih işlemleri için üniversite taban puanları, kontenjanları ve sıralamalarına kılavuzdan ulaşabilecek. Peki YKS Üniversite taban puanları, başarı sıralaması ve kontenjanları son dakika açıklandı! İşte 2 ve 4 yıllık Sözel, Sayısal, Eşit Ağırlık Üniversite taban puanları 2022!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.