Salı 14.12.2011
Son Güncelleme: Çarşamba 14.12.2011

FSM Köprüsü'nde intihar

İstanbul'da müşterilerin 3.5 milyon lirasını zimmetine geçirmekle suçlanan ve 6 aydır kayıp bankacı Canay Ekşi, Fatih Köprüsü'nden denize atladı

Bir bankanın Üsküdar şubesinde müdür yardımcısı olarak çalışan ve 6 aydır kayıp olan Canay Ekşi dün sabaha karşı 04.00 sıralarında kiraladığı lüks cip ile geldiği Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nden denize atladı. Ekşi'nin cesedi Arnavutköy sahilinde bulundu. 23 Haziran'da ailesinin emniyete kayıp başvurusunda bulunduğu Canay Ekşi ile ilgili süreç şöyle gelişti:
Bankanın İkitelli Şubesi'nde Pazarlama Müdür Yardımcısı olarak çalıştığı sırada Ekşi'yle ilgili ilk iddia daha önce ortaklık yaptığı kardeşi Ruşen Ekşi ve eşi Serpil Ekşi'nin 729 bin 500 euroluk hesaplarının boşaltılmasıyla ortaya çıktı.
Hesabı zimmetine geçiren banka görevlisinin Canay Ekşi olduğu belirlendi. Üstelik hesabı boşaltılan başka kişilerin varlığı da müfettiş incelemesi sonrası ortaya çıktı. Aile, avukatlar Zahid Emre Yıldırım ve Alpkan Demirkan'ın yardımıyla Küçükçekmece Cumhuriyet Başsavcılığı'nda banka hakkında suç duyurusunda bulundu.
Canay Ekşi, 22 Haziran'da bankadan çektiği 100 bin lira nakit parasıyla ortadan kayboldu. Annesi ve yeğeni de kayıp başvurusunda bulundu. Anne, polise kızının her an intihar edebileceğini ve bulunduğu takdirde bir sağlık merkezine götürülmesini de istedi. 6 aydır her yerde aranan Canay Ekşi'nin cesedi dün saat 09.00 sıralarında Arnavutköy açıklarında bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.