EMRE AKÖZ

Halk temizi sever, çalışkana oy verir

CHP'nin İstanbul adayı Kemal Kılıçdaroğlu'nun, yolsuzluk iddialarını kampanyasının merkezine koymasının yanlış olduğunu yazmıştım: " Ben temizim, o kirli " diyerek belediye yarışı kazanılamaz.
Bana inanmıyorsanız, araştırma şirketi A&G'nin sahibi Adil Gür'e kulak verin:
"İnsanımız çok dürüst birini istemez yerel yönetimlerde.
Adam kaçak kat çıkıyor. Yarın bir gün af olacak diye umuyor. Çok dürüst olursa yıkar mıkar diye düşünüyor. Bizim insanımız çalışan başkan ister.
Şunu sorduk birkaç kez: Namuslu, çalışkan, dürüst ama tembel bir başkan mı istersiniz, yoksa iş yapan ama amiyane tabirle 'götüren' bir başkan mı?
Seçmenin büyük kısmı 'götürürse de çalışan başkanı isterim yeter ki hizmet gelsin' diyor.
Muhalefet partilerinin yolsuzluk veya başarısız belediyecilik kampanyaları çok da doğru bir strateji değil doğrusu. İstanbulluların yüzde 52'si Kadir Topbaş başarılı, yüzde 30'u kısmen başarılı diyor. Yüzde 18'i başarısız diyor.
Topbaş başarısız diye kampanya yaparsanız boşuna para ve zaman harcarsınız." ( <ı>Fadime <ı>Özkan'ın <ı>röportajı, <ı>Star, <ı>15 <ı>Şubat )
İşe yaramayacağı baştan belli bir stratejiyle seçime hazırlananlara sizce ne ad verilmeli?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.