EMRE AKÖZ

En iyi ikinci

Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, bir zamanlar gayet iyi bir forvetti. Fevkalade zor pozisyonlarda bile gol atardı. Peki ya bugün?
Bir-iki maça bakmak insanı yanıltabilir. Ama uzun lig süreci bize fikir verebilir:
Galatasaray 34 maçta 66 gol atmış... Fenerbahçe ise 56'da kalmış. 10 gollük bir açık söz konusu.
Bazı takımlar az gol atar ama az da gol yer. Bir bakmışsınız seyirciyi uyutan maçlardan sonra şampiyon olmuş.
F.Bahçe o açıdan da sorunlu: G.Saray 35 gol yemiş. F.Bahçe ise 39 gol...
Yani gençliğinde süper gollerin kahramanı olan Kocaman'ın orta yaşa geldiğinde yarattığı takımın, ne hücumu güçlü, ne de savunması... Ne hücumda birinci olabilmiş, ne de savunmada...
Geçen yıl da benzeri bir konumdaydı Aykut Kocaman ve yönettiği takım: "En iyi ikinci"...
Bir şirket için piyasa ikinciliği, iyi bir durumdur. Profesyonel futbolda ise berbat! Taraftar da hoşlanmaz bundan, şampiyonları yazmaktan hoşlanan tarih de!
Not: Tek-tek maçlarda ise istatistiğin hükmü geçmez. Kimse, yarınki finalde, averajı 17 olan F.Bahçe'nin, eksi 1 averajlı Trabzonspor'u kesinlikle yeneceğini söyleyemez.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.