EMRE AKÖZ

Abdullah Kiğılı: Şuursuzluk?

Fenerbahçe yönetimi, PSV ile oynanan hazırlık maçı öncesinde yeni formaların tanıtımını yaptı geçen akşam. O da ne? Bunlar arasında, 'klasik' çubuklu forma yoktu. Çubukların kenar çizgileri keskinliğini yitirmiş, dağılmış, uçuşan, tuhaf bir forma vardı.
Halbuki her kurumun sabitleri, değişmeyenleri, vazgeçilmeyenleri vardır. Yoksa da olmalıdır.
Fenerbahçe Kulübü sadece spor yapılan bir dermek değildir. Milyonlarca taraftarıyla Fenerbahçe, bir kimliğin oluştuğu noktadır aynı zamanda.
İşte bu kimliğin göstergeleri içinde en önemlisi, sarı ve lacivert renklerin keskin biçimde birbirinden ayrıldığı çubuklu formadır.
Fenerbahçeli olduğunu belli etmek isteyen taraftar en çok bu formayı giyer. Ayrıca bu formanın sadece uğurlu olduğuna inanmakla kalmazlar, çubuklu formanın diğer kulüpleri korkuttuğunu da düşünürler.
Özetle: Forma satmak uğruna klasik çubukluyu es geçen Abdullah Kiğılı'yı şuurlu olmaya davet eden taraftar, yerden göğe haklıdır.
Not: Fenerbahçeli olduğum için çubukluyu yazdım. Diğer takımların da böyle klasikleşmiş formaları var. Söylediğim ilkeler onlar için de geçerli.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.