EMRE AKÖZ

Teknik eleştiri

Atı alan Üsküdar'ı geçti ama... 3'üncü Havaalanı'yla ilgili tartışmalar devam ediyor. Çevreciler ağaçların kesilecek olmasından, göçmen kuşların yuvalarının dağılacağından söz ediyorlar.
Haklılar mı? Elbette haklılar! Dedikleri aynen olacak. Ama işte zurnanın zırt dediği nokta da tam orası: Çoktan elzem hale gelen yeni bir havaalanı için daha iyi bir önerileri var mı?
"3'üncü Havaalanı yapılmasın" diyebilmek için, son yıllarda bilhassa Atatürk Havalimanı'nı hiç görmemiş olmak gerek: Yolcular da, uçaklar da üst üste! Yoğunluk inanılmaz... Bu zorlu trafiği idare edenleri alnından öpmek gerek.
Birkaç kere "Muhalefet AK Parti'yi ideolojik değil, teknik olarak eleştirsin" demiştim. Mesela ben CHP'lilerin yerinde olsaydım, hükümeti, bu havaalanı konusunda geç kaldığı için eleştirirdim. Çünkü... Bundan dört yıl önce, İstanbul'un havaalanlarını iyi bilen, AK Parti'ye yakın kalburüstü bir bürokratla konuşmuştum. "Yeni havaalanı çoktan faaliyete geçmiş olmalıydı" demişti.
Yeni havaalanının (o da ilk etabı) 2017'de faaliyete geçeceğine göre... Gecikme en az 7 yıl... İşte CHP'nin tam da bunu eleştirmesi gerekiyordu. Neyse, geçti gitti...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.