EMRE AKÖZ

Er-sun Yan-al!

İnsanların alışkanlıklarını, önyargılarını, ezberlerini değiştirmek çok ama çok zordur... F.Bahçe'nin hocası İsmail Kartal bunun güzel bir örneği...
Kaç kere söyledik: Eğer F.Bahçe, rakip üzerinde baskı kuracaksa, forvette Emenike değil, Webo oynamalı. Kendi sahandaysan, ceza sahasına bol bol top indiriyorsan; iyi kafa vuran, fırsatçı Webo mutlaka olmalı (Bakınız: Es-Es maçı.)
Ama Kartal'ı ikna etmek mümkün değil. Uyarılar, eleştiriler, öneriler bir kulağından giriyor, değerinden çıkıyor.
Süper Lig'de 11 hafta geride kaldı. Toplam 34 hafta olduğuna göre, sezonun üçte biri bitti. Gelin geçen yıla bakalım:
Ersun Yanal yönetiminde 11 haftada 28 puan toplamış (lider) F.Bahçe. İsmail Kartal ise 21'de kalmış.
Geçen yıl 26 gol atmış, 11 yemiş. Bu kez 16 atıp 12 yemiş. Futbolcular aynı, ancak takım gol atamıyor. Niye? Çünkü yanlış oynatılıyor (Bakınız: Etkisizleşen Kuyt.)
Eğer Trabzonspor galibiyet serisine devam ederse, F.Bahçe izleyicisi yakında "Er-sun Yan-al!" diye tempo tutmaya başlar. Bu tepkiyi gösterdiği için de yüzde yüz haklı olur.
Gerisini "Bu takımı Ersun Yanal şampiyon yapmadı" diyen Aziz Yıldırım düşünsün.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.