EMRE AKÖZ

Ambalaj önemlidir

Gündem o kadar hızlı değişiyor ki bir konuyu ele almadan, bir başkası devreye giriyor. Örneğin Bülent Arınç'ın israf hakkındaki açıklamaları...
"İsraf etmeyeceğiz" dedi Arınç: "Çocuk da israf etmeyecek. O pahalı ambalajlı şeylerden alıp da yarısını atmak bizim inancımızda yok."
"İsraf etmeyelim" fikrine yüzde yüz katılıyorum. Gelelim ambalaj konusuna.
Lüks olanlar (örneğin taşlı saatler) haricindeki ürünlerin ambalajları pahalı değildir. Hele çocukların tükettiği gofretler, şekerlemeler... Evet, cafcaflıdırlar ama maliyetleri çok düşüktür. Zaten bir-iki liraya sattığınız bir ürünü pahalı ambalaja koyamazsınız!
İşin ilginç yanı Bülent Arınç ambalajın önemini bilen bir kişi. Bakın 2011'de Bursa'da neler demiş:
"Ambalaj çok önemli... Bursa zeytinin merkezi ama bugüne kadar zeytinyağını çok güzel bir ambalajda bulamadık. Halbuki mesela Fransa'nın verdiği öneme şahit olunca, bu işte geri kaldığımızı görüyoruz. Öyle cam şişeler yapıyorlar ki evinizde süs eşyası olarak kullanabilirsiniz..."
"Ye kürküm ye" diyen kimdi sahi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.