Mehmet Sait Kılıç

Algı operasyonu diye buna derler!

Necip matbuatın bir haberin özüyle oynayarak onu çarpık haliyle manşete çekmesine algı operasyonu deniyor bu meslekte...

Haberi veren muhalif gazete, sırf AK Parti iktidarına çakabilmek amacıyla daha başlıkta kendi haberini göz göre göre yalanlıyor!

Manşete bakıyorsunuz: "Anket sonucu: Halk mutsuz ve umutsuz" yazıyor.

Fakat hemen alt başlıkta da, aslında her 3 kişiden yalnızca 1'inin mutsuz ve umutsuz olduğu belirtiliyor...


Xsights Araştırma şirketi, 26 kentte 1500 katılımcıyla bir anket yapmış, buna göre halkımızın üçte biri mutsuz ve gelecekten umutsuzmuş...

Eh, demek ki üçte ikisi de mutsuz ve umutsuz değil!

Daha ne?

Bu oran hoşuna gitmiyor mu?

En azından yarıyı geçmişiz. CHP'nin döneminde (daha doğrusu AK Parti devri hariç tüm devirlerde) herkes mutsuz ve umutsuzdu...

Adamlar iktidara gıcıklık amacıyla üçte biri tutup çoğunluk yapmışlar ama ancak manşette haberin içeriğiyle oynayabilmişler.

Okuyucunun çoğu manşete bakıp geçecek, haberin kendisini okumayınca da zihninde o çarpıtılmış biçimi kalacak...

Muhalif basın bu naneyi hep yiyor ama hiç bu kadar eşekçe yememişti.

Amaç, manşetten hükümete kamış atmak.

Bu hazin maskaralık, muhalif medyanın ne ilk haltıdır, ne de son haltı olacaktır...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.