SAVAŞ AY

'Ayda 50 maç yapılıyor, çim mi dayanır?'

STADIN muhteşemliğine kimsenin "hınk" ettiği yok. Ama çimlerin kötü, oturmamış olduğu söyleniyor. O telaş arasında çimlemeyi yapan FBK firması sahibi Feyzi Burak'la görüşüyorum.
* <ı>Günah keçisi durumunuz hasıl oldu? - Kabul etmiyorum bunu. Çünkü yapılabilecek her şeyi normal yaptık.
* <ı>Sakatlık yaratır mı bu? - Her sahada sakatlık oluyor. Türkiye'deki sahaların yarısından çok daha iyidir zemin...
* <ı>Teknik bilgimiz eksik. Tamamlasanız? - Bahçeye çim eksek kimse basmasın diye önlem alıyoruz. Burayı sadece bugün 500 kişi gezdi çiğnedi. Çatıyı yapan vinç bile çimin üzerinde dolaştı ben ne yapayım?
* <ı>Siz Ankara 19 Mayıs'ı da yapmışsınız. Erman Hoca başta herkes karşı o çime. Ucuz olsun diye mi öyle oldu? - Savaş Bey ne ucuzu!.. Sentetik çim çok özel üretildi Hollanda'da. Isıtmasıyla vs. toplam 610 bin eurodur maliyeti. Ucuz mu?
* <ı>Ne yapmak lazım peki? - Ankara için diyorsanız çözüm ayda bir çimi değiştirmek ya da sentetik çim yapmak. FB 17, GS 15, BJK 16 maç oynuyor aynı süre içinde 19 Mayıs'ta oynanan maç sayısı ise tam 50. Can mı dayanır buna!.. Çim dediğiniz de neticede yaşayan bir şey.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.