HAŞMET BABAOĞLU

"Dikkat timsah çıkabilir!"

Trabzon'da yaşayan gazeteci dostum Metin Kondel'in internette bir blog'u var.(globalyorum.blogspot.com)
Yerel veya ulusal medyadan birçok gazeteci gibi Metin de blog yazılarında ferahlıyor ve özgürce kalem oynatıyor.
Özellikle "Futbol mix" adını verdiği ve kısa kısa haftanın notlarını çıkardığı bölüme bayılıyorum.
Bunlardan bazılarını sizlerle de paylaşmak istedim ve aşağıya aldım.

***

Klişesi çok fazla olan bir milletiz. Son yıllardaki gözde klişe "adam gibi adam." Yani demek istenen Adem gibi adam! Oldum olası adam gibi adam denilenlerin düzgünlüğünden, adam yerine koyulmayanların ise düzgün yönlerinin var olduğundan kuşkulanmışımdır. Adam gibi adam dediğiniz bir teknik direktörün bir maçtaki küfürlerini bana servis eden hakem arkadaşım vardı. Ve sadece adam idi.
***

Galatasaray'da Keita süpürgeyle öldürülemeyen siyah bir akrep gibi... Futbola sadakatini neredeyse nefes almadan sürdürüyor.
***

Timsah maçın ikinci yarısında Çarşı'dan, Denizli'den, hakemden birer puan aldı. Önerimde ciddiyim. Artık Bursa Altıparmak'taki trafik işaretleri "Dikkat timsah çıkabilir" şeklinde düzenlenmeli.
***

Açık söylemek gerekirse kupanın son ismi futboldan çok yağlı güreşi çağrıştırıyor... Türkiye Ziraat Kupası.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.