HAŞMET BABAOĞLU

Dünya Kupası

Dünya Kupası'nı izlerken kafam şu sorularla dolu.
Terk ettiğim futbola acaba bu maçların zevkini yaşayarak dönebilir miyim? Türk futbolunun pisliğinden uzak bir ortamın maçlarını izleyerek içimde yeniden futbol heyecanının kıpırdanmasına yol açabilir miyim?
Eh, doğrusu bazen havaya girip maçlar hakkında bir iki tweet attığım bile oluyor.
Gelelim, "Bu Dünya Kupası çok zevksiz" tartışmasına...
Yaşı meseleyi tartabilecek durumda olanlar içlerinden bir sorsunlar: Dünya Kupaları zaten çoktandır tatsız tuzsuzlaşmadı mı?
2002'deki
kadar kötü futbol oynanan, hakemlerin döküldüğü ve takımların rezil durumda olduğu bir başka kupa hatırlamıyorum. Mustafa Denizli'nin sözünü hatırlıyorum: "2002 çok kötüydü ama bizim için çok iyiydi!"
Bu tatsızlığın üzerini "bütün maçlar zorlu"; "herkes final oynayabilir" gibi gaza getiren klişelerle örtmeye çalışıyoruz ama nafile!
Gerçek şu ki, 1998'den beri Dünya Kupaları Avrupa pazarı için bir podyum işlevi görüyor. Latin Amerika ve Afrika futbolcuları bu podyumda alıcı buluyor.
Olay bu.
Gerisi bolca "trick" ve çoğu içi boş hikâyeden ibaret!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.