HAŞMET BABAOĞLU

Brezilya’nın dersi falan yok!

Malum, üç yıldır futbol yorumu yapmıyorum. Kapıyı çekip dışarı çıktım.
Kolay değildi elbette. Şükür ki, birlikte çalıştığım medya yöneticileri ve meslektaşlarım anlayışla karşıladılar.
Epeydir "futbolsuz temiz hava sahası"nda nefes alıp vermenin tadını çıkarıyorum.
Ama izin verin, anlı şanlı yorumcularımızın Türkiye-Brezilya karşılaşmasından sonra söylediklerine şuracıkta kısaca değineyim...
Neymiş? Brezilya bize futbol dersi vermiş!
Yahu bir ders varsa eğer, Brezilya'ya gerek yok. Biz onu zaten İzlanda'dan alıyoruz. Tarihimiz boyunca 7 kez karşılaştığımız İzlanda bizi 4 kez yenmiş, iki kez berabere kalmışız.
Düşünebiliyor musunuz?
Her İzlanda maçından önce yetkili ağızlar "Türk Milli takımı İzlanda'dan üç gömlek üstün" demişti.
Bir de artık iç bayıltan "sambacıların şovu" klişesi var.
O samba, o şov Dünya Kupası'nda neredeydi acaba? Hem artık sambacı mı kalmış!
Hatta yeri geldi soruyorum: Artık oyunu defans, orta saha, forvet diye ayırarak oynayan ve başarıya ulaşan bir takım kaldı mı dünyada?
Haydi biraz bunu düşünelim!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.