MEHMET BARLAS

Bunlar da, ürkek Batıcı'lar!.

Genelkurmay'ın da çok yanlış bulduğu ve sorumluları "Eksik eğitimli" olarak nitelediği "Fişleme Yönergesi"ne, çok geniş kesimler tepki gösterdi.
Bu arada Radikal'de Neşe Düzel'le söyleşi yapan Can Paker de, tepkisini çok açık bir ifade ile seslendirdi.
Meğer bu açıklamalar, Bülent Eczacıbaşı'nı ürkütmüş.
Kurucularından olduğu TESEV'in şimdiki Başkanı Can Paker olduğu için herkese mektup yazıp, "TESEV yapıcı olmak zorunda. TESEV kişileri ve kurumları hedef almaz" demiş.
Eczacıbaşı'nın endişesi, Can Paker'in görüşlerinin, TESEV'in görüşleri gibi algılanmasıymış.
Benim kişi olarak beklentim, Bülent Eczacıbaşı'nın, yakından tanıdığım rahmetli babası Nejat Eczacıbaşı'ndan daha ileri, daha cesur, daha kararlı olmasıydı.
Avrupa Birliği yolunda, hâlâ "Fişleme" gibi olguları anlayışla karşılamak, yeni kuşak Türk girişimcilerine yakışmıyor.
Örneğin Mustafa Koç, bu gibi konularda ne kadar net, ne kadar açık.
Her şeyden ürken bir sermayenin, kime ne faydası olur.
Olsa olsa, Başbakan Erdoğan'ın davetlerinde, ya kola, ya meyve suyu içerler.
28 Şubat'ta da, "10'uncu Yıl"ı söylerler.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.