MEHMET BARLAS

"Yeni Rakı"lar yeniden etiketlenmeli..

Sahte rakı imal eden çetelerin yakalanması artık polisin ve sonra da adliyenin ilgi alanına giriyor.
Ancak gerçek rakı üreticilerine ve satıcılarına da düşen görevler var.
Anlaşıldığı kadarıyla sahteciler "Yeni Rakı"ya musallat olmuş durumda.
Yeni Rakı'yı kim üretiyorsa, piyasadaki tüm ürünlerini gözden geçirmeli, sahte olmayan rakılar yeniden etiketlenmelidir. Bunun için herhalde bütün şişeleri geri çekmek gerekmez. Ama gerekliyse bu da yapılmalıdır.
Amerika'da 1982'de "Tylenol" kutularından birkaç tanesine zehirli madde (Siyanid) katıldı diye, üretici şirket (Johnson &Johnson) 100 milyon dolarlık 31 milyon paket ilacı piyasadan çekmiş ve güvenli yeni bir ambalajla Tylenol'ü yeniden üretmişti. Google'a "Tylenol Crisis" diye yazarsanız, bu ilaca güvenin nasıl bir kampanya ile yeniden sağlandığını görebilirsiniz.
Bu arada yine piyasada bulunan "Efe" rakısının ağzındaki güvenlik sistemi, tüm markalara örnek olmalıdır.
Ayrıca Tekel'in "Tekirdağ" rakısının da, "Kulüp"ün de sahtecilerin ilgi alanına girmediğini biliyoruz. Yani ülkede bir rakı sıkıntısından söz edilemez. Sadece Yeni Rakı'ya dönük, giderilebilecek bir güvensizlik sorunu var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.