OKUR TEMSİLCİSİ - Yavuz Baydar

Berlin Duvarı yıkılalı...

Bazı hatalar o kadar bariz ki, okurlar öfkelenmekte yerden göğe haklı.
3 Ağustos günü, SABAH Pazar ekinde, Berlin'le ilgili tam sayfa yazıda yaşandığı gibi
Berlin Yeniden Doğuyor başlıklı kapsamlı yazıdan bir spotu aktarayım:
"Duvarın yıkılışının 10. yılını kutlamaya hazırlanan Berlin, post-modern binaları ve kalabalık sergi ajandasıyla Avrupa'nın yeni kültür"
Cümlenin böyle yarım kalmış olmasını bir yana bırakalım.
Acaba meşhur ve meş'um duvar ne zaman yıkıldı?
"Herhalde spotta bir acelecilik hatası olmuştur" umuduyla, doğru cevabı almak için ana metne giriyoruz.
Heyhat.
Daha ilk cümlede ısrar sürüyor. Berlin'in gelecek yıl duvarın yıkılışının 10. yılının kutlanacağını okuyoruz. Birkaç cümle sonra, yine, kentin 10 yılda yaşadığı değişimden bahsediliyor.
Okurumuz Berra Eruysal, kendisi gibi şaşakalan veya öfkelenen okurların hissiyatını dile getirmiş: "Cümle âlemin bildiği gibi Berlin Duvarı 1989 yılında yıkılmıştır. Belki basım hatasıdır, diye tüm haberi okuduğumda böyle olmadığını gördüm. Herhalde düzeltilmesi gerekir, değil mi?"

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.