OKUR TEMSİLCİSİ - Yavuz Baydar

Gizli reklam, "reklam haber"

9 Nisan tarihli gazetede bazı sayfaları karıştırınca şu soruyu not düştüm:
Merkez noktasını şirket ve firma açıklamalarının oluşturduğu haberlerde, "gizli veya açık" reklama alet olmama kaygısı zayıflıyor mu?
O gün gözüme çarpan irili ufaklı haberlerdeki firma adlarına değinmeyeceğim.
Ama, altını çizmekte yarar var:
Bu gazeteyi güçlü kılan özellik, eleştirel ve sorgulayıcı bakışı haberciliğinden taviz vermemiş olmasıdır.
Haberde gizli veya açık reklama ne kadar uzak durulursa, saygınlık o kadar pekişir.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.