GÜRCAN BİLGİÇ

Fenerbahçe neden kazandı?

Avrupa Şampiyonası'ndaki istatistikleri inceleyen UEFA bir rapor yayınladı. Oynanan 32 maçın yüzde 68'inde, rakiplerinden daha çok koşan takımlar ya kazanmışlar ya da berabere kalmışlar. Yani; eğer Fenerbahçe gibi rakibin oynamasına izin veren bir ekipseniz maçta kazanma şansınız yüzde 32 oluyor.
Ve yine eğer Bursa deplasmanındaki Fenerbahçe gibi rakipten daha iyi mücadele edip, daha çok koşuyorsanız, üç taneyi atıp evinize dönüyorsunuz. Çünkü o zaman klas farkınızı ortaya çıkartıp, işleri daha kolay hale getiriyorsunuz.
Bu yüzde 68, aslında bugünkü Turkcell Süper Lig'in zirvesine 6-7 takımın oynamasının da nedeni. Büyük takımlar gibi ekstra oyuncuları fazla olmayan diğerleri, daha çok koşup, mücadele ederek, dengesizliği dengeye çeviriyorlar. Puan almayı başarıyorlar.
Bu durumu bazıları <ı>"Kalitesizlik" olarak yorumlayabilir. Ama gerçek; antrenman sistemlerinin gelişmesi, oyuncuların disiplini uygulaması ve teknik adamların farklarını ortaya koyarak kadere razı olmamasıdır.
Aslında <ı>'kaliteye kavuştuk.' Birkaç takımımız haricinde...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.