GÜRCAN BİLGİÇ

Türkiye'de oynansa idi!..

Fenerbahçe çalışmalara başlayalı hemen hemen 1 ay oldu ve bu dönemdeki en ciddi rakibe karşı oynadı. İlk yarıdaki performansa baktığımızda çıkıştaki bir takımın işaretleri vardı. Neyi ne zaman yapacağını bilen, sahada yardımlaşmayı ön planda tutup olgun atak geliştirmeye çalışan bir takımdılar. Eksik taşlar nedeniyle bir türlü amaca ulaşamıyorlardı. Semih'in olmaması, Alex'in maçı idare etmesi, Uğur'un istekli ama etkisiz oyunu temel nedenlerdi. Hoffenheim ikinci yarı oyunu tamamen kontrol edip baskıyı kurdu. Bundan kurtulma adına ileride top tutulması gerekiyordu, başaramadılar.
Daha büyümek isterken organizasyon rezaletiyle kendini küçük düşüren bir takım oldu Fenerbahçe. Bu maç bu şartlarda Türkiye'de oynansa Christoph Daum demediğini bırakmaz belki de takımı maça çıkarmazdı. Ama kendi anlaştığı menajerin şartlarına gıkını çıkarmadı.
Saha içinde eksikler var ama bunlar giderilir. Sorun çözen oyuncuların devreye girmesi takımdaki sorunların bitirilmesi olanaklar dahilinde. Fenerbahçe'nin çok zamanı yok ama çok zamana ihtiyacı var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.