GÜRCAN BİLGİÇ

Dört tane "dert" maçı

Fenerbahçe ikisi seyircisiz, ikisi de zorlu deplasmanda (Eskişehir- Trabzon) dört maç oynayarak ilk yarıyı bitirecek.
Normal şartlarda bu maçlardaki puan kaybı en fazla dört olurdu. Takımın çivisinin çıkmasına rağmen, tecrübeli oyuncular maçı toparlardı. Emre Belözoğlu'nun sakatlığı ile bu şans da çok azaldı. Yarın oynanacak Kasımpaşa maçında bile puan kaybedilmesi kimseye sürpriz gibi gelmiyor.
Sakatlıklar ve cezalar bir takımın sezon içinde yaşayacağı olaylar. Bu nedenle büyük takımlar kadrolarını geniş tutarak, yedek kulübesindeki oyunculara tonla para veriyorlar.
Ama Fenerbahçe'nin bugünkü durumu, kulübeyi oyuna nasıl sağlıklı sokacak, hepimizin meçhulu.
Daum geçen dönemde de ilk onbir dışındaki oyuncularla ilgilenmezdi. Ama kenarda iki önemli hamle oyuncusu tutardı; Semih Şentürk ile Mehmet Yozgatlı. Öncesinde Serhat Akın da vardı.
İşler kötü gittiğinde bu oyuncuların temposundan ve ofansif etkinliğinden yararlanırdı. Ve en önemlisi "şansı" da vardı.
Şimdi Semih dışında hamle oyuncusu yok. Onu da küstürdü. Semih'in sakal bırakması bir semboldür. Eğer o bu psikoloji içine giriyorsa, diğerlerinin durumunu sormam bile.
Bu durum düzelir mi?
Daha önce düzeldi mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.