ERSİN RAMOĞLU (GÜNEY)

Anketlerin dili

Her gün hükümete çakan Sözcü bile uyduruk anketinde AK Parti'nin oyunu 38,8'den aşağı indiremedi.
Candaşı olduğu CHP'yi de 28'den yukarıya çıkaramadı.
Sözcü, bu maksatlı haberle iktidarın oylarının düştüğü imasını vermeye çalışıyor ama nafile.


***
Ya gerçek anketler?
Bunu CHP'li Tarhan Erdem'in sahibi olduğu KONDA şirketine soralım.
KONDA'nın son anketinde,
Sözcü gazetesinin 38,8 olarak verdiği AK Parti oyları, yüzde 53,6'ya yükselmiş.
***
Yani bunca kurgu, bunca tezgah, bunca iftira, bunca karalama ve bunca yalana rağmen AK Parti'nin oyları füze gibi fırlamış.
Adamlar onun için çıldırıyor.
Bunca karalamaya rağmen ufukta iktidarın 'i'sini bile göremiyor beyler.
Asıl dertleri bu.
***
Bu halk Başbakan Erdoğan'ı seviyor.
Ama CHP'yi sevmiyor.
Tarhan Erdem'in anketinde CHP yüzde 21,7, MHP yüzde 12,3, BDP ise yüzde 7,2 çıktı.
***
AK Parti, Sözcü gibi hayali anketler yaptırmıyor.
Her ay düzenli olarak ANAR, PollMark ve Denge gibi şirketlere kendini sorgulatıyor.
KONDA'nın anketi, halkın tercihinin ve Erdoğan sevgisinin açık bir göstergesidir…
Patlasalar da durum bu.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.