EMRE AKÖZ

Dört zehirli kelime

Çevrenizdekilerin sizi, kaypak, sözüne güvenilmez, muhallebi bir tip olarak görmelerini ister misiniz? O halde işiniz çok kolay. Sohbetlerinizde aşağıdaki dört kelimeyi kullanacaksınız.
1) "Belki"... Bir şeyi yapıp yapmayacağınız sorulduğunda "belki" derseniz karşınızdakini ilk anda muallakta bırakırsınız. Şaşırır, bocalar. Ama sonra sizin satır arasında "hayır" dediğinize hükmedecek ve açık sözlü olmadığınız için kızacaktır.
2) "Çalışırım"... "Raporu salı gününe kadar bitirmeye çalışırım" veya "Sağlıklı beslenmeye çalışacağım" derseniz karşınızdaki beceremeyeceğinizi düşünür. "Aslında" raporu bitiremeyeceksiniz, "gerçekte" sağlıklı beslenmeyeceksiniz...
3) "İstiyorum"... İşte belirsizlik yaratan bir söz daha: "Edirne'ye gitmek istiyorum." Ne zaman? Çıkmaz ayın son çarşambası mı? "Kariyer yapmak istiyorum." Konuşma, yap. Biz de bravo diyelim.
4) "Bir ara"... Arkadaşlarınızı sinir edecek bir laf daha. Belirsiz, muğlak, gri bir erteleme sözü... Masanı bir ara toplayacaksın.
Arabanın lastiğine bir ara baktıracaksın. Evi bir ara boyatacaksın. Yani yapmayacaksın veya yaptığında iş işten geçmiş olacak.
Bu kelimeleri bolca kullanırsanız, evde ya da işte ilişkileriniz tepetaklak gidecektir.
Denemesi bedava.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.