NUR ÇİNTAY

‘Millet’ niye asık yüzlü?

Tarkan, Bülent Eczacıbaşı, İlber Ortaylı, Acun Ilıcalı, Hadise...
Ali Koç, Deniz Ülke Arıboğan, Halit Ergenç, İskender Pala, Gülşen... Ferit Şahenk, Mazhar Alanson, Beyazıt Öztürk, Volkan Konak, Kezban Hatemi...
Bu isimlerin nasıl bir ortak özelliği olabilir? Kimi işadamı, kimi akademisyen, kimi sanatçı, peki ortak payda ne?
"Biz milletiz. Türkiye'yi darbeye, teröre yedirmeyiz" diyorlar günlerdir ekranlarda dönen bir kamu spotunda. Ama ortak nokta şu bence:
Hayatlarının muhtemelen en asık suratlı halindeler. En kasvetli, en karamsar, en karanlık... En bedbaht, en öfkeli, en umutsuz...
Rüyamıza girseler hayra yormayacağımız; ürküten, korkutan, tedirgin eden ifadeler...
Kamu spotu için anlaşılan kreatif ekip böyle bir konsept belirlemiş belli ki, böyle bir ifade birliği tasarlamış, ünlü isimlere de o yönde direktif verilmiş.
Halbuki 15 Temmuz itibarıyla anladık ki, evet biz milletiz ve bu ülkeyi darbeye de teröre de yedirmeyiz.
Ama şimdi tam da bu yüzden daha umutlu, daha aydınlık yüzlü olmalı değil miyiz?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.