DİLEK GÜNGÖR

TVF’nin stratejik planına ne oldu?

Yeni kabine açıklanır açıklanmaz "Ekonomide çift başlılık bitiyor" yorumları yapılmaya başlandı.
Gerçekten öyle mi olacak? Bakalım, önümüzdeki günlerde göreceğiz.
Bildiğim kadarıyla uzun zamandır Başbakanlık'ta masada bekleyen bazı konular var. Örneğin, Türkiye Varlık Fonu'nun stratejik planı.
Çift başlılıktan mı, yoğun gündemden mi, beğenilmediği için mi yoksa kabine değişeceği için mi bekletiliyordu?
Malum, Türkiye Varlık Fonu kurulalı epeyce zaman oldu. Kanun çıkalı neredeyse 1 yıla yaklaştı. Şirketlerin devri yapıldı. Uzman kadrolar alındı. Akmerkez'de bir ofis tutuldu. Yabancı yatırımcılarla temas başladı. Şu anda fonun atacağı adımlar var. Başkan Mehmet Bostan geçen gün petrokimya sektöründe stratejik bir yatırımdan bahsetti. Fon bu yatırımı nasıl yapacak? Ya da şirket satın alacaksa nasıl olacak? Stratejik planları olmazsa yarın öbür gün birileri çıkıp 'Kardeşim bu yatırımı nasıl yaptınız' demez mi?
Vallahi de der, billahi de der.
Eee o halde...
TVF'nin geleceğini tasavvur ettiği, şekillendirdiği geleceğe ulaşmak için gerekli yol, yöntem, kaynak ve uygulamalara yer verdiği, üst yönetiminin sahiplendiği daha doğrusu elini bağladığı, hükümete takip ve denetleme yetkisi verecek stratejik planın bir an önce değerlendirilmesi gerekmez mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.