DİLEK GÜNGÖR

Dedikodu ekonomisi!

Size bir soru sorayım... ABD'deki Rıza Zarrab ve Hakan Atilla davası üzerinden Türk bankacılık sektörüne yönelik psikolojik harp yürütüldüğünün farkında değil misiniz?
ABD Hazinesi yalanlıyor, Türk bakanları yalanlıyor, ekonomi bürokrasisi yalanlıyor.
Ama millet olarak dedikoduyu (arkasında kimlerin olduğu belli olan) sevdiğimiz için onun peşine takılıp gidiyoruz. Kendi ayağımıza kendimiz sıkmaya çalışıyoruz. İçeride ve dışarıda Türk ekonomisine yönelik algı operasyonları başlatan çevrelerin ekmeğine yağ sürüyoruz.
Velev ki, Halkbank'a dava açıldı.
Sonlanması en az 1-1.5 yıl sürer. Varsayalım, yaptırımları delmekten suçlu bulundu ve ceza kesildi. Dünyanın sonu mu?
Hatırlayın geçmişi... ABD, İran ambargosunu deldiği gerekçesiyle Credit Agricole, Commerzbank, Deutsche Bank, BNP Paribas ve Credit Suisse'e ceza kesmedi mi? Kesilen cezanın 8'de 1'ini ödediler. Bu ülkelerde, bu bankalara ceza kesildiğinde dahi bizdeki gibi kıyamet koparılmadı. Ekonomi dedikoduyla döndürülmez. Kimsenin algı operasyonlarıyla Türkiye ekonomisini çökertme planı yapanların tuzağına düşmemesi gerekir. Hele hele bu günlerde...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.