RIDVAN DİLMEN

Yapılan büyük saygısızlıktı!

Trabzonspor'da devre arası yapılan üç transferi nasıl değerlendiriyorsunuz?
Bütçeye uygun alternatifler almaya çalıştılar. 42 puan toplayan takıma saygı duydular ve güvendiklerini gösterdiler. Polonyalıları tanımıyoruz daha. M.Çakır'ı alternatif olarak aldılar. Hazırlık maçları ve kupa maçlarında kaleci Tolga'yı oynatarak da maç performansını artırmak istedi Şenol hoca. Soru işareti oradaydı çünkü. Ancak yabancı oyuncuların geç gelişi, işin noter tespitine kadar gidişi, 42 puanla ligin zirvesinde olan bir kulübe yakışmadı. Oyuncuların saygısızlığıydı. Allahtan Sadri Şener ve Şenol Güneş, Teofilo olayında olduğu gibi fazla demoralize olmadan kapattılar durumu. Şimdilik ama... Sallandıkları zaman bu defolar ortaya çıkar.
Trabzon'un şampiyonluk için kaç puana ihtiyacı var?
Puan hesapları yanıltır bizi. Eskiden 80 puanlarda şampiyon olunurken, bu sene 70'i iki takımdan fazla takım bulamaz gibi görünüyor. 70'lerle şampiyon olamayanlar vardı. Hatta 3-4 takım 70'in üzerinde bitirmişti ligi. Fenerbahçe 81'le şampiyon olamamıştı. (İlk yarıyı 45 puanla kapatmasına rağmen) Ama bu yıl ikinci olan takımın barajının düşük olacağını düşünüyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.