RIDVAN DİLMEN

Aynı çıkışı geçen hafta beklerdim

* Şenol Güneş'in "Eskişehir maçını neden Cuma günü oynayacağımızı anlamadım" şeklindeki çıkışını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Haklı ama aynı çıkışı geçen hafta beklerdim açıkçası.
Çünkü sadece Trabzon ve Fenerbahçe'yi ilgilendiren bir hafta değildi geçen hafta. Ligin üçüncüsünü de etkileyecek maçlardı. Hem Gaziantep hem de Bursa açısından. Ama tabii ki fazla mı centilmenlik olurdu Şenol Güneş adına bilemiyorum. Zaten bu noktada da yayıncı kuruluşu düşünmekte fayda var. Türk futboluna katkıları gerçekten müthiş. Federasyon ve yayıncı kuruluşun aldığı karara göre, son 4 hafta maçlar aynı saatte oynanacak. O yüzden de, bunu bu kadar yatırım yapan bir şirkete çok görmemek lazım gibi geliyor bana.

* Bursaspor maçındaki futbolu nasıl buldunuz?
Klasik Trabzon aslında son haftalardaki. Sıfır cepte, formda Burak ve Umut'la golü bulurum düşüncesi. Hatta "Forvetin arkasında oynayan üç oyuncunun dönem dönem formundan faydalanırım" diye de düşünüyor. Ve tek farklı galibiyetlerle yoluna devam ediyor. Strateji doğru. Doğru ama tabii sadece bu stratejide kalmıyor. Oyunun gidişatı, rakiplerin performansı ve tabii ki özellikle psikolojik baskı oyunun sonlarında savunma yaptırıyor. Ki bu da doğaldır.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.