YAVUZ DONAT

Ankara ile İstanbul'un farkı

Ankara'daki "Gönül Panayırı" nda daha ziyade "ikinci el eşya" var. "Kullanılmış TV"den tutun da... "Kullanılmış elbise"ye kadar. İstanbul-Kuştepe'de kurulan "Gönül Panayırı"nda ise... Eşyaların çoğu "birinci el." "Hiç kullanılmamış." Çoğu "orijinal ambalajında." Ankara ile İstanbul arasında "bir başka fark" daha var. Sinan Aygün'ün söylemiyle: - Bakın, bakın... Gece kıyafetlerini gördünüz mü?.. Bakın, bakın... Pullu kıyafetleri gördünüz mü?.. Ankara'da böyle elbiseler yok. Gerçekten de Ankara'nın Gönül Panayırı'nda kıyafetler "daha resmi... Renkler daha koyu... Etek boyu, diz kapağının altında." İstanbul'da ise "daha rahat... Daha kısa... Daha cicili, bicili... Daha dekolte."
***
Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül'e sorduk: - Hiç kullanılmamış eşyalar nereden? - Projeyi duyan herkes yardım etti... Cem Boyner, yüz koli giyecek verdi... Güral Proselen'in sahibi Nafi Güral, hemen yardım elini uzattı... Benetton deseniz öyle... Kimi kıyafet yağdırdı, kimi bulgur, kimi un, kimi şeker.
***
Sarıgül sordu. - Nasıl buldunuz? "Mükemmel" dedik: - Keşke bir, iki mahallede daha aynı panayırdan kurabilseniz. - Hiç merak etmeyin... Dört tane daha kuracağız.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.