YAVUZ DONAT

Yıldırım baskı

Hükümet programı nasıl hazırlanır? "Klasik yöntem" şudur: Çankaya'nın "onayladığı" kabine listesi Meclis'te okunur.
Hükümet "işbaşı" yapar. Sonra bakanlar "hükümet programı üzerinde çalışırlar."
Her bakan "kendi bakanlığı ile ilgili vizyonunu" ortaya koyar.
Hazırlanan "metinler" Başbakan'a sunulur.
Ve Başbakanlık'ta bir "ekip" bunları süzgeçten geçirir.
"Pişirir." "Başbakan'ın vizyonu" ile süslenir.
Ve hükümet programı ortaya çıkar.
***
Bir de "şartların getirdiği yöntem" vardır.
Bu yöntemle hazırlanan hükümet programında "bakanların parmak izlerine" rastlayamazsınız.
"Dün okunan hükümet programında" olduğu gibi.
***
Cumhurbaşkanı Gül 29 Eylül'de "akşam saatlerinde" kabine listesini onayladı.
30 Ağustos, bayram.
Bakanlar daha dün göreve başladılar.
Ve yine dün hükümet programı "matbaadan çıktı."
Meclis'te okundu.
Bu programa hangi bakan, hangi katkıda bulunabilirdi?
***
Zaten o yüzden olsa gerek...
Hükümet programında "yapılacaklardan" önce "eski hükümetin icraatlarına" yer verilmişti.
Ne kadar yol bitmiş?
Kaç öğretmen atanmış?
***
Bir başkadır benim memleketim...
Hem seçimin üzerinden "neredeyse 1.5 ay geçti."
Hem de "hükümet programı aceleye geldi."
"Hayırlı olsun" diyelim.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.